Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

torsdag 13 december 2007
Du är den bästa som finns!!!

Idag har jag, mamma, Skorpan och Rocky lussat för gubben. Han blev glad. :)

Idag tvättar jag min vinterjacka som jag ska ha när vi åker upp i landet. Det brukar vara mycket kallare där uppe än här nere. Jag har ingen lust att frysa under tiden vi är där.
Tänkte att jag skulle slå in alla julklapparna nu nån dag så att man kan packa ner dom bland alla kläderna så att de inte går sönder.

Vi satt och spelade kort igår. Spelade poängpoker, vändåtta och mas (svensk skitgubbe), sen ville mamma vara med och spela och då spelade vi en vända mas men det tyckte inte mamma var roligt (eftersom hon förlorade) så då satt vi uppe och spelade vändåtta. Vi hade jätteroligt.

Lämnade en lapp till lillebror som han skulle lämna till R på jobbet, hoppas att han kommer ihåg det, det är ju en viktig sak. Får väl ta och ringa honom och påminna honom. Han är ju så snurrig den killen. Men jag vet ju var han har ärvt det från, "Snurriga pappan" som gubben brukar säga.

Nu ska jag ta och spela lite på king.

1 kommentar:

Christer sa...

Du är helt underbar.

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)