Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 16 juli 2008
Nu är det bekräftat. Arbetsförmedlingen är en lekskola.
Gubben fick papper idag som verkligen var på lekskolenivå. Man skulle fylla i saker som "Min favoritfilm" och "Detta gör mig arg". Vad har det med arbetssökande och göra?

Idag när jag diskade gick en av kopparna sönder, örat trillade av så jag skar mig i tummen. Det blöder lite fortfarande. Fick plåster hemma hos mamma, men det har jag redan tappat bort.

Idag ska jag göra spagetti och köttfärssås. Det är jag superduktig på. sen ska jag kika in på bloggkoll.com för att se vilka som skrivit nya inlägg.

Igår satt vi och eldade i "Fjabba grillen" efter att vi jobbat med att gräva upp jord och lägga utanför rabatten där hyresvärden sen ska slänga ut gräsfrö. Det var roligt att alla var ute och hjälpte till.

Ska söka lite utbildningar, för det enda är väl att vidareutbilda sig för att man ska få ett vettigt jobb. Jag har funderat på läkarsekreterare. Jag skriver ju hyfsat bra och snabbt. Får se vad jag hittar.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)