Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

lördag 8 oktober 2011

Jag vill så gärna åka till Danmark igen och träffa alla mina släktingar. Det har inte blivit så mycket med det på väldigt lång tid eftersom det har varit en del, ja vad ska man säga, oenigheter… Svårt att förklara för någon annan, men det har i alla fall inte blivit av.

Nu såg jag att en som jag har på facebook hade lagt ut en bild på min underbara “farmor” och jag måste säga att jag saknar henne, hon börjar ju bli gammal så jag vill så gärna åka dit nu innan det är för sent. Se vill jag träffa min faster, och mina två farbröder med.

Jag vet att pappa har pratat med sin storebror om att vi var välkomna, så nu ska jag bara pusha lite på honom så att vi verkligen åker dit. Gubben verkar också tycka att det ska bli roligt även om han kanske inte kommer förstå språket… ;) Han har visserligen lärt sig en del, han kan faktiskt sjunga den danska vaggvisan som pappa sjöng för mig när jag var liten… :)

Namnlöst-2

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)