Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

söndag 2 december 2007
Hela min dator är full av virus. Så nu sitter jag här med mobilen eftersom jag inte kan använda datorn. Virussökningen tar ju en evighet. Då var det ju en himla tur att vi skaffade mobiler med trådlöst nätverk. Jag kan inte lämna datorn heller för jag måste sitta och trycka delete hela tiden. Börjar bli trött på det nu. Den är bara så 61 % av C: och den ska söka igenom hela D också. Tar sån jävla tid.

Imorgon ska vi jobba, och på tisdag får vi utbildning. Sen får vi se hur mycket jobb det blir. Jag hoppas egentligen att de ska säga upp oss men det händer antagligen inte. Det verkar som om de har som policy att inte säga upp folk.

Gubben spelar wow och jag så glad att han har roligt tillsammans med sin pappa och sina bröder. Jag ska nog gå och sätta mig vid TV:n en stund och se om det är något roligt.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)