Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 14 januari 2009
Jag får börja med att ursäkta att jag inte bloggat på länge.
Vid jul var det fullt upp och i mellandagarna åkte vi för att hälsa på uppe hos gubbens föräldrar.
Kallt hade vi där kan jag lova. En morgon när jag steg upp så var det -26 grader ute och det hade varit nere på -28 -29 grader under natten. Kylan var inte det värsta utan när vi hade varit på bio i Örebro en kväll så fick vi punktering på vägen hem, inte så roligt i -18 grader, speciellt inte när domkraften vek sig och allting. Som tur är finns det snälla människor ute där i världen, så vi fick hjälp.

Gubben har börjat på praktik och jag har börjat spela WoW "på riktigt". Kanske en av anledningarna till att jag inte hinner med att blogga.

Idag blir det i alla fall till att diska, skulle ha tvättat idag med men det skulle tydligen den nya grannen göra, så det får vänta tills imorgon.

Ikväll ska jag sätta mig och läsa igenom mammas blogg. Det har jag inte heller gjort på länge. Har ingen egen dator för den ville tydligen inte vara med längre. Så allvarligt är det nog inte verkar bara vara laddaren som inte funkar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sluta WoW:a, börja blogga :)

Så.. kul att du inte glömt oss som väntar på nya blogginlägg... Varje dag...
kramiz

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)