Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 21 juni 2010

Nu har jag ännu en gång varit inne hos Smartson och anmält mig som testpilot. Jag har anmält mig som testpilot på Philips SatinPerfect Epilator. Jag har bildat ett team tillsammans med Malin. Vårt teamnamn är “Hår både här och där” hi hi
Jag har ju länge funderat på att köpa en epilator, men är rädd att det kommer göra för ont för att använda den, så detta är ju ett perfekt tillfälle att få chansen att prova en epilator utan att ha lagt ut en massa pengar och sedan inte använda den.

hp6572_00_rtp_

Jag börjar få långa naglar nu igen, det är så fint. Men synd just nu när jag ska jobba inom hemtjänsten i sommar då man inte får ha långa naglar. Men vad räknas som långa naglar? Jag kommer ju inte göra något omvårdnadsarbete, jag ska ju bara jobba med, städning, inköp och social aktivering.

Lillebror har varit här idag, vi drack lite kaffe. Han åker till sin tjej på onsdag. Hon har varit i Afrika och jobbat på ett barnhem i tre månader.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och slösurfa lite. Ska se om det är något bra på TV:n ikväll. Vet inte vad vi ska äta, men kanske får köra in till staden och handla något för det finns inte mycket här hemma. Vi har potatissallad, och grillad kyckling är ju gott. Kanske ska in till ICA och köpa en grillad kyckling… :)

1 kommentar:

Dennis sa...

Klart du inte ska klippa dem, låt dom växa.

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)