Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

lördag 14 augusti 2010

Ja nu är det helg igen. Bara en vecka kvar på jobbet, eller rättare sagt 4 dagar kvar, för jag är ledig på fredag. Gubben har också tagit ledigt, så antagligen åker vi upp redan på torsdag efter jobbet… :) Sen är det bröllop som står på schemat.

På måndag börjar mina klasskompisar skolan. Hoppas de får schemat direkt så att Malin kan kolla upp några tider till mig.De behöver mig ju på jobbet så jag ska bara kolla så att jag inte missar något viktigt i skolan.

Jag har börjat sticka, har stickat ett par fina tofflor till mig! :) Malin har beställt ett par röda och Angela beställde ett par blåa. Det lovade jag att göra till dom, men sen måste jag göra lite till mig själv med. Det blir ju snart kallt igen, så jag får väl göra en lång halsduk med. ;)

 

Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo

"Droppen urholkar stenen, inte genom sin kraft, utan genom att ständigt falla."

 

20100813200

Dom är mycket mer rosa än på bilden, riktigt chockrosa är dom. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite dynamit urholkar stenen med... :P
det går mycket fortare... *hi hi*

/Malin

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)