Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 15 december 2010

Idag fick vi lussebullar och glögg i skolan. Sen tittade vi på Tomten är far till alla barnen, sen fick vi åka hem.

Imorgon är vi lediga från skolan. Då ska det städas och handlas hem mat till alla djuren. På fredag har vi avslutning i skolan. Jag är med i kören, så vi ska sjunga på avslutningen. Sen har vi inte bestämt oss om vi ska åka direkt när gubben slutar jobbet eller om vi ska åka tidigt på lördag. Det får vi se.

Idag packade jag min väska. Har lite tjocka tröjor som inte fick plats, men jag ska leta upp en mindre väska eller en påse och lägga ner det i. Gubben får packa sin väska ikväll eller imorgon. Ska se om alla räkningarna hinner komma innan vi åker. Vi har ju de flesta på e-faktura, men vissa kommer ju hem i lådan. Men vi får lösa det på nåt vis.

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe..

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)