Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 23 maj 2011

Då har man varit i skolan. Vi fick gå vid lunch men då åkte jag ner till gubben och tränade på det som jag ska göra nu i en månad. :) Kommer bli roligt.

Bara 16 dagar kvar till Sweden Rock Festival… Shit, vad tiden går snabbt… I år kommer Ozzy, honom måste jag bara se…

Vi fick betyget på sista kursen som vi läste också, Geriatrik/Hemsjukvård, jag fick MVG! :D

Imorgon ska vi ha nån sån här validering. Hoppas det går bra. en är det nån temadag, det som är på förmiddagen skippar vi eftersom vi ska ha valideringen på morgonen, på eftermiddagen fortsatte temadagen och då skulle man under en timme spela antingen kubb eller brännboll. Jag ska inte spela brännboll i alla fall.
Andra timmen skulle spenderas till sjöss, antingen segling, åka flotte, åka motorbåt, kanot eller trampbåt. Jag vet inte, kanot och trampbåt är väl okej, men jag tycker inte om att vara på sjöss med folk jag inte riktigt känner eller litar på. Får väl se vad jag gör.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)