Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 9 augusti 2011

oj vad tiden går snabbt, nu är det bara 8 dagar kvar sen ska jag ha semester. Känns rätt skönt faktiskt. Inte för att jag inte gillar att jobba, men för att jag inte varit ledig sommartid sen 2008.
Kanske blir att man hinner hälsa på Malin då med, vi har ju inte setts sen skolavslutningen den 27 maj…

BB skulle ha fem veckors semester men hade inte berättat det för de andra, så jag hoppas faktiskt att jag får jobba för henne den sista veckan. Vi behöver alla pengar vi kan få. Chefen kommer tillbaka på måndag (tror jag), ska jag då gå och fråga om de har löst det med BB:s semester eller ska jag invänta och se om de säger något?! Risken med det sistnämnda är att eftersom den andra vikarien bor i Olofström blir hon den som blir inringd, men risken med att jag frågar är ju att jag låter desperat…
Svårt sånt där… Men va fan, jag låter hellre desperat än att verka som om jag inte bryr mig…

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)