Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

söndag 20 maj 2007
Nu sitter man här på jobbet, som jag sa så är det inte lika kul att sitta här och skriva. Men eftersom det är söndag så är det inte lika mycket folk här heller. Egentligen skulle man ju inte vilja jobba idag, det är så fruktansvärt fint väder ute just nu, solen skiner. Vem vill sitta inomhus då? Inte jag i alla fall.
Ikväll ska jag försöka att ta och plocka lite hemma. Det är bland det värsta jag vet, att städa. Men det är ju sådant som ska göras. Tror faktiskt att jag ska tappa upp ett stort bubbelbad ikväll också, det hade varit så himla skönt. Jag tror att det behövs för magen också, för snart är nog helvetet här.

Jag är hungrig just nu men fick inte med mig någon lunch idag, ska äta en apelsin och hoppas att jag kan hålla mig tills jag kommer hem. Jag är sugen på makaroner idag. Makaroner, köttbullar och ketchup *mums*
Det kan vara himla jobbigt att ibland bli sugen på något speciellt, helst när man då inte har det hemma. Som i morse, då blev jag hur sugen som helst på nyponsoppa. Har det inte hemma och hinner inte handla idag. Så jag får väl se vad som händer, antingen blir jag så sugen att gubben där hemma blir tokig eller också så försvinner suget efter ett tag.

Nu måste jag faktiskt ta och jobba lite igen! Annars får jag skäll av chefen ;o)

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)