Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 21 maj 2007
Nu har jag bestämt mig. Jag ska bli starkare. Jag ska börja säga ifrån. Jag är så trött på folk som bestämmer så nu ska det bli ändringar.
Nu har jag bestämt mig, jag ska gå ner i vikt. Jag bara måste göra det. Men hur ska man egentligen göra det? GI-metoden? Hur skulle det fungera egentligen? Med en sambo som älskar att laga mat? Nej, jag får antingen ta och be honom använda nyttiga produkter (hur nu det ska gå till) eller också får jag prova på sådan här måltidsersättning. Det är väl inte så himla gott men vaddå? Lite måste man ju plågas. Vad var det mamma alltid sa, när hon borstade mitt hår, "Vill man vara fin får man lida pin". Egentligen hinner jag inte skriva nu, men passar på ändå. Kan ju inte slita mig från min blogg. Jag bara hoppas att det är någon som läser min fina blogg.
Jag får ta och skriva mer när jag kommer hem ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan gummsan... finns ett läkemedel som heter REDUCTIL.. kombinerat med VV mat så gör det UNDERVERK.. gick ner 6 kilo på 1 månad.. Pussar från SURRE

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)