Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 5 september 2007
Vi var hemma hos mamma och pappa igår igen, efter maten satt jag och kollade på Jerry Springer. Det är ju helt sjukt vad folk håller på. Jag såg inte hela avsnittet men tror det handlade om killar som gick utklädda till tjejer. Jag är som sagt ingen fördomsfull person, så jag bryr mig inte om det finns de som vill leva på det sättet, men däremot så tycker jag att den man lever tillsammans med måste få veta hur det egentligen ligger till. Och en annan sak jag satt och tänkte på, hur tusan kan man missa att vissa tjejer egentligen är killar? Det är ju så det syns på långt avstånd. Det var en av tjejerna som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att till och med jag skulle kunna gissa fel på, men de andra var det ju så uppenbart.
Och varför skriker publiken "Jerry, Jerry, Jerry" när de på scenen börjar slåss? Han är ju inte ens i närheten och han säger inte ett ljud under tiden de slåss? Varför då ens skrika hans namn?

Idag när jag kommer hem ska jag skicka in till folksam om försäkring.

Igår blev jag så trött här på jobbet, jag var sur på precis allting. Och nu är detta projektet vi sitter på, på väg att läggas ner, så därför kommer det bli kvällstid igen. Inte kul alls. Men förhoppningsvis så är det nya projektet ett bra projekt.

Nu ska jag kolla om jag vann något på tävlingen vi hade i somras.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)