Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 3 september 2007
Varför finns det de som säger att Sverigelotten är enkel att sälja? Jag vet knappt vad det är för lott, eller det vet jag ju visst, men om jag får välja så tar jag hellre en trisslott eller två tian-lotter. Men på detta jobbet finns det folk som är mycket bättre än alla andra, i alla fall om de får säga det själv. Men så är det ju i det verkliga livet också. Och sådana där "Wannabees" är det värsta jag vet. Men jag vet ändå vilken som är "dåligast" (ett litet internt skämt). *ler*

Idag fyller min gamla mamma år! Grattis mamma! Jag vet ju att du läser. Jag glömde ju bort att säga det imorse när vi lämnade hundarna! Men du fick ju din present i helgen! Vi lagade mat och hade kul nu i helgen. Idag skulle pappa göra sin supergoda paj. Jag längtar redan. =)

Sen ska jag ju egentligen hem och städa. Ser ut som f*n hemma just nu! Men det är väl så det blir med en massa djur i huset och när man jobbar hela tiden.

Vilket fint meddelande du lämnade tinkerbellan, tyvärr har min mobil legat urladdad ett tag nu. Men klart vi ska kunna hitta på något någon dag, får se när jag har lite tid över.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)