Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 12 juni 2009
Ni sitter jag på arbetsförmedlingen igen. Jasg väntar på att de ska rulla upp sina fula rullgardiner så att jag kan få mitt intyg påskrivet. Var inne en sväng igår innan besiktningen men de har tydligen stängt på tisdagar och torsdagar. Det visste jag egentligen om men man kunde ju alltid hoppas på att det stod någon här som kunde släpppa in mig. Jag tycker faktiskt att det är lite löjligt att de inte har öppet alla dagar. Nu när man har papper från f-kassan som ska skrivas på i tid. Tänk om jag hade jobbat idag, då hade jag inte fått den underskriften förrens på måndag.

När jag kommer hem ska jag äta frukost och sedan försöka mig på att diska lite. Inte det lättaste med bara en hand. Jag vill ju inte blöta ner bandaget på den andra handen.
Klockan tre ska jag i alla fall in och ta väck stygnen. För sen börjar jag ju jobba på måndag.

Glöm inte bort min Tävling som slutar den 30 Juli. Klicka på bilden till höger för att komma till tävlingen.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)