Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

söndag 21 juni 2009

Imorgon börjar sommarjobbet på riktigt. Jag är lite nervös faktiskt. Jag är lixom rädd att jag ska göra nåt fel och så, men det brukar alltid lösa sig till det bästa.

Ikväll har gubben och jag badat, det var skönt. Gubben var så snäll och gullig, han filade mina fötter så nu har jag lena fötter som jag smörjt med fenuril.

Imorgon kommer lillebror och hämtar mig vid jobbet, så jag slipper vänta 2 timmar tills gubben slutar jobbet. Sen ska jag hjälpa lillebror med tvätten eftersom han ska åka till Umeå och behöver väl lite rena kläder.

Imorgon blir det att åka lite tidigare för att lämna Skorpan hos mamma. Grannen som brukar ta hand om henne är säkert hemma men eftersom det blev lite osämja på midsommarafton och hon inte varit nere och tagit kontakt med oss efter det så kan jag lika gärna lämna Skorpan hos mamma.

Hoppas att jag snart får ett brev från Valjeviken som säger att jag är intagen. För då vet jag i alla fall vad jag ska göra den närmaste tiden. Om inte så hoppas jag att jag snart får ett jobb.

Nu ska jag sova så att jag kommer upp i tid imorrn.
Glöm inte min tävling som håller på i ungefär en vecka till!
Godnatt

1 kommentar:

Agnes sa...

Hej hopp! Vem vann tävlingen? Är jättenyfiken ju!:)
Ha en mysig kväll! ♥

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)