Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

torsdag 15 juni 2006
Igår tog jag och gubben och hela min familj en bilresa. Vi åkte och gjorde av med en massa pengar. Men jag hittade ett trädgårdsbord och två stolar för 195 kronor vilket jag tycker är ett kap. Det var lagom stort för vår balkong också.

Sen köpte vi ett kubb-spel, och var ute på gräsmattan och spelade. Rätt som det var kom det ett rejält ösregn men vi ville inte sluta spela så vi stod där i ösregnet och spelade. Det var jättekul. Jag köpte förresten en kjol också som var jättefin. Jag fick 10% på den för att det var en söm som inte var sydd på den och det var den enda som fanns i min storlek.

Idag ska jag och gubben åka till Netto och byta vår mixer som vi köpte där för den var trasig. Sen om det är lika varmt när vi kommer hem ska vi åka och bada med lillebror och hans flickvän. Sen blir det nog att vi spelar lite kubb också. =)

Ha det gött i sommarvärmen

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)