Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

torsdag 8 juni 2006
Vaknade idag av att jag svettades som en galning. Det måste vara minst 30 grader ute idag. Satt ute på gräsmattan med hunden ett tag och det var så otroligt skönt. Nu sitter man här med en kopp kaffe i handen som vanligt. Ska sätta mig på balkongen en stund och bara ta det lugnt. Ska nog sätta på lite musik och slappna av. Jag ska lägga över lite skön musik på min mp3-spelare. Jag börjar tröttna på det som ligger på den nu. Det blir ju lätt så när man lyssnar varje dag när man åker buss.

Idag är det avslutning på skolan men jag åkte inte dit, för det första vill jag bli klar med hemsidan och för det andra så skulle de ha "dans och musik" på avslutningen och jag tyckte inte att det lät så där himla upphetsande. Det enda som lät bra var väl kanske att de skulle servera kaffe och tårta. Men eftersom jag oftast inte tycker om tårta och deras kaffe smakar rävpiss så var inte det heller någon vidare dragningskraft. Men eftersom jag vill klara kursen så tyckte jag att det inte gjorde något att jag sitter hemma och färdar hemsidan så att jag kan skicka in mina uppgifter.

Ja idag är det Sweden Rock såklart. Vi ska åka dit och titta idag. Jag vill kika vid marknadsstånden för att se om det finns något man kan tänka sig att köpa. Men nu måste jag skicka in min färdiga hemsida så ni får ta det lugnt och njuta av sommarvärmen =)

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)