Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

söndag 30 september 2007
Ja det är riktigt illa, jag är så förkyld att jag knappt orkade jobba idag. Jag åkte i alla fall dit och gjorde mitt bästa. Jag försökta faktiskt att jobba en stund, men sedan satte jag mig på info för att gå ut och städa i köket. Sen sa jag till Sture att jag loggade ut för det är ju ingen mening att prata med folk när de inte hör vad man säger. Man är beroende utav sin röst när man jobbar inom TM. Sture tyckte att vi skulle komma imorgon, men jag åker ju inte till jobbet om jag fortfarande mår dåligt. Då är jag hellre hemma och blir frisk.

Jag förundras fortfarande över vilka idioter det finns ibland oss. Jag själv är väldigt "normal", gjorde ett IQ-test idag och jag hade ungefär det man skulle och lite till. Normal vet jag ju inte om man är ändå. Vad är det egentligen som säger vad som är normalt?

Nu till månadsskiftet blir jag nog fastanställd där jag jobbar nu. Kan vara bra eftersom man får dubbel lön då. Får jag det har jag tänkt mig att bjuda hela min familj till en heldag på Ullared och sen en snabbis ner till danmark och handla öl.

Tänkte att jag skulle berätta lite vad som hänt i veckan. Vet ju att jag är lite dålig på att uppdatera min blogg.

Vecka 39

Måndag - Hände egentligen inte så mycket. Vi var på jobbet precis som alltid. Jobbade kväll med "CH" (skriver inte vad pga tysdnadsplikt)
Tisdag - Jobbet som vanligt, jobbade kväll. Gick inte så bra. Jobbade med "CH"
Onsdag - Jobbade kväll igen, Gick riktigt bra faktiskt på "CH". Pratade med Richard om när vi kommer få vår dagtid. Han visste inte riktigt men sa att det skulle bli utbildning på måndag vecka 40.
Torsdag - Jobbad kväll, gick hem lite tidigare pga halsont. Fick reda på att utbildningen är på tisdag vecka 40. Och fick schema på veckorna 40,41 och 42. Åkte hem till mamma och pappa för att hämta hundarna.
Fredag - Mamma ringde och undrade om vi skulle laga mat tillsammans eftersom pappa blivit bjuden på mat när han slutade sin praktik. Vi tog med oss datorerna. Lillebror var på fest så vi sov över på hans rum.
Lördag - Åkte till ekohallen och handlade en massa onödigt ;) Handlade lite mat för att laga hemma hos mamma och pappa. Jag hade feber, 38,7 °C. Åkte hem på kvällen.

Pappa har satt på kaffe, så nu blir det en fikapaus.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)