Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

torsdag 27 september 2007
Satt och kollade på Jay Leno igår. Sen i slutet av programmet brukar ju en artist sjunga och det brukar jag bara lyssna på med ett halvt öra för det brukar vara skit för det mesta. Men igår så kunde jag inte låta bli att lyssna. Det var en bra artist, även om han såg ut som om han hade rökt på så kunde jag inte låta bli att bli fascinerad utav hans lite udda röst. Lite skrovlig men samtidigt väldigt behaglig att lyssna på. Sen såg han ju bra ut också och det gör ju aldrig något. Tyvärr såg jag inte hela namnet igår, såg bara Paolo och efter en sökning på google så gav det mig inte mycket information. Så det slog mig att söka på jay leno och då kom jag in på hans sida. Där fanns ju namnet med, han hette Paolo Nutini. Låten han sjöng igår var "Last Request". Lägger in den här. Lägger även med lite annat som låter bra.







1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag gjorde samma sak!

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)