Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

torsdag 28 maj 2009

Ja snart är festivalen igång. Nu när man åkt ner till shopen då och då så ser man alla byggnader komma på plats. Snart drar det igång på riktigt. Det ska faktiskt bli roligt att jobba under festivalen.

Ikväll kommer gubben och hämtar mig. Jag ska hjälpa honom så han slipper jobba över hela kvällen. För det är ju tråkigt att man ska behöva göra saker igen som man redan gjort en gång.

Idag behöver jag städa här för det hinner man inte med sen när allt dragit igång. Jag måste be gubben ringa till Fjutt också för att se vilken dag han kommer ner. Jag vill ju hinna städa innan han kommer. Just nu står det lite möbler som ska på plats.

Tävlingen är fortfarande igång! Glöm inte att anmäla er!

1 kommentar:

Camilla sa...

Se, på samma plats men träffas aldrig. Synd.
Själv ska jag bara ut och "kolla läget" någon kväll på SRF. Kommer att ha tshirten på mig så ser du den, dra tag i mig *fniss*
ha det gott!

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)