Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 24 augusti 2009

Imorgon ska jag åka in till stan, jag ska till folktandvården och be dem plocka ut mina två visdomständer som har jävlats nu. Hoppas att de har tid med mig imorgon. Jag vill så gärna bli av med dem. Nu återstår det bara att se om man blir av med hela lönen. Undrar om man kan få det på faktura. Jag vill egentligen ha med mig gubben imorrn, men han måste ju jobba. :(
Jag tyckte det var så otäckt sist jag drog ut en visdomstand. Då var ingen med mig, men gubben väntade i bilen.
Jag ska kanske hjälpa pappa imorgon, så han pratade om att han kunde köra in mig till stan, kanske kan han följa med till tandläkaren då.

Nu blir det snart lite mat, makaroner och köttbullar.. :)

1 kommentar:

Nilla sa...

Hej Nette

Om Du vill att jag följer med så gör jag gärna det!

Jag vet hur jobbigt det kan va´

Kram
Mamma

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)