Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 4 november 2009
Ja nu kom jag på vad jag måste installera på datorn nu efter ominstallationen. Windows Live Writer, det bli så himla mycket roligare att blogga med hjälp av det.

Nu har det hänt lite här på dalahavens, men inget jag vill ta upp här. Jag kan väl bara säga som så, att det kanske inte blir så lugnt framöver.

Kattungarna är nu lite över tre veckor gamla och försöker sig på att klättra ur lådan, så snart är det fullt ös här hemma. Vi har lite planer på att behålla en av dom men vi är inte säkra på vilken ännu. Vi har pratat om att behålla en kille och då blir inte så svårt för det är bara en kille och två flickor. Jag hade pojken uppe igår och han spann och kelade med min näsa. Så härlig är han.

1 kommentar:

Nilla sa...

hej Nette

Jag trodde faktiskt att Du hade Windows Live Writer installerat, jag skulle inte vilja vara utan det, det är så "nemt" att blogga med det programmet.

Jag tycker verkligen du skall ha dörren låst, det är tradigt att ha vissa människor omkring sig hela tiden.

Kram från Mamma

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)