Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

söndag 19 september 2010

Jag hoppas på att Sverige får den första kvinnliga statsministern! Mona Sahlin.
Kanske jag inte gillar Mona Sahlin lika mycket som många andra i de rödgröna, men att ha Fredrik Reinfeldt i fyra år till skrämmer mig.
Jag sa idag att om det bli allians i fyra år till funderar jag starkt på att ta mitt pick och pack och flytta till Danmark. Pappa tyckte att det var en bra idé, vi tyckte i så fall att varenda arbetare skulle följa med, så kan de rika knösarna leva i sin drömvärld själva. Då kan de själva vara med när Sverige går under.

Nu har vi i alla fall varit iväg och röstat.
Jag har röstat på Vänsterpartiet!

Nu ska jag ta en snabb dusch innan vi ska hem till mamma och pappa för en kopp kaffe innan vi åker och hämtar lillebror vid flyget.

Namnlöst-2

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)