Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 28 november 2008

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/idol2008/article3882416.ab

Detta är ju helt sjukt. För det första är det helt sjukt hur människor beter sig. Så häftig är inte Johan Palm. Jag har inte förstått varför alla är så besatta i denna snorvalpen.

För det andra så är det helt sjukt av Aftonbladets skribent att jämföra Johan Palm med John Lennon. Då har man noll musikgehör. Det The Beatles spelade var musik, och när de sjöng så hade de sångröster, det Johan Palm har vet jag inte vad man ska kalla det. Det har i alla fall inte med musik att göra.

Min kompis Malin måste gråta när hon läser aftonbladet! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anette! Jag kom in till dig via din mamma Nillan! Hur mås det? Du har också katt ser jag. Då vet du kanske att det är Kattens dag idag. Jag har 2 katter, Tösen o Gosen Tösen är en innekatt, går ut i sele nån gång på sommaren. Men Gosen går ut och in flera gånger om dan. Jag bjuder dom på god tonfisk idag och Gosen har fåt ett snyggt halsband i dag på Kattens dag. Titta gärna in på min sida. http://www.nogg.se/ankiskrypin Ha en trevlig 1.-advent KRAM

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)