Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 28 november 2008

Fy fasiken vad glad jag är att svenska folket tog sitt förnuft till fånga och röstade ute den snorvalpen.
Han hade som sagt inte i Idol 2008 att göra. Juryn måste nästan ångra sig att de tog med honom från första början. Jag förstår bara inte att han varit med så länge som han varit.
”Sångröst? Vad är det, det räcker väl med att ha sin egen stil?”
Nej Idol handlar fortfarande om vem som är den bästa artisten, och då handlar det till största del om sångrösten. Jag gillar Alice och jag hade blivit så arg om hon också åkt ut, det var så himla synd att Anna åkte. *hoppar på ett ben av glädje*

Nu lyssnar jag på Karlavagnen. Pappa kanske skulle vara med ikväll. :) Ska hämta en kopp kaffe till så jag håller mig vaken en stund till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm.... jag och Malin tycker om Johan, så snacka inte en massa skit nu van ;)

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)