Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 24 november 2008
Nu är det ganska skönt att sitta här en stund efter att jag stressat runt lite här och där. Fick hämta lillebror på praktiken, gubben hade ont i magen så han fick gå och vila en stund.
Sen var vi tvungna att åka in till mekonomen för att handla lite saker så att bilarna klarar av vintern. Inte alltid roligt med gamla bilar.

Sen in till ICA för att handla lite och in till systemet för att köpa lite vin till mamma.

Lyssnade på radion i bilen och nu är man lite glad att man inte är en sån där nyttig människa som köper sallad var och varannan dag. Salmonella i salladen, jag trodde att det bara var i kött som det fanns salmonella, men visserligen är jag inte alltid så smart. ;)

Jag funderar på att gå ut och slå på en kanna kaffe.

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)