Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

lördag 7 mars 2009

Måste ju bara att dela med mig av lite bilder på Dalahavens egna fotomodeller!

Först kommer det lite bilder på hunden Skorpan

Och så lite bilder på katterna. Zlatan är svår att fånga på bild men ibland går det. :)

Sen kommer det lite bilder på resterande fotomodeller på dalahavens väg.

För mer bilder tycker jag du ska besöka Dalahavens.se

6 kommentar:

Carina sa...

gillar sista bilden..Svärmor

Jeanette1981 sa...

ha jag diggar din blogg stenhårt

Unknown sa...

Vem gillar inte sista bilden ???

Unknown sa...

Vem gillar inte sista bilden.........Det gör vi alla.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN......

Unknown sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.........

Nettan sa...

Tackar tackar. Den sista bilden är väl lite rolig. Kul med sånna bilder istället! :D

Vad roligt att en till har hittat till min blogg! Vad kul att du gillar min blogg Jeanette!

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)