Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 17 mars 2009

Förresten ska bara snabbt blogga om melodifestivalen. Vann rätt låt? Nej fy bubblan säger jag bara. Opera är något som jag aldrig lyssnar på, det är inte alls min stil och jag tycker inte alls om det. Jag tycker dessutom inte att det passar sig i melodifestivalen heller. Tror att folket röstade på detta elände bara för att de tror att det ska gå bra i Moskva. Men det tror inte jag. Men sen är ju inte jag Bert Karlsson heller. Har han uttalat sig om detta årets vinnare?

2 kommentar:

Anonym sa...

Personbevis för studerande, betyg, andra referenser från praktiker och jobb. Personligt brev om varför man väljer utbildningen och om vem man är och så. Ring dem så får du papper hemskickade...

Nettan sa...

Personbevis är beställt men då får jag åka till af och kopiera mina betyg och andra papper.

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)