Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

torsdag 12 mars 2009

Jag är med i en tävling hos Lily där jag tävlar om ett underbart plagg.

Bilden är från Lilys blogg.

 

Är även med i en tävling hos Kelly där jag tävlar om en underbar tröja.

 

Våra hemtelefoner har lagt av så därför passar det ju bra att vara med i just denna tävling hos Room & Serve


Bild lånad av Room & Serve

2 kommentar:

ROOM AND SERVE sa...

Tack för att du highlightar detta :)

Anonym sa...

Hej gumman!!
Jag på komvux i karlshamn och läser till undersköterska. Nu har vi dock läst om hjärtat så nu ska jag bli kardiolog :)
Jag är inte där med csn utan jag kom in där via jobb och utvecklingsgarantin. Bättre det :) Schysst utbildning utan studieskulder.. fast det är ju visserligen så att jag inte får ta csn då jag redan har förbrukat mina 120 veckor på gumnasienivå.

När kommer ni och hälsar på förresten??
Kram

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)