Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 22 januari 2010

Nu är det då äntligen helg. Jag har dammsugit och torkat golven idag och tagit hand om disken. Nu vilar gubben en stund och jag har precis käkat ett äpple och ska ta mig en kopp kaffe.

Skolan flyter på som den ska, jag har nästan gjort allt som vi ska göra i svenska under hela terminen ;)
Jag måste erkänna att jag gillar att plugga.

Ikväll blir det nog att hämta pizza och bara ta det lugnt. Ska se om det är något bra på TV ikväll. Jag tror inte det, för när man har tid att sätta sig ner och titta på TV så är det bara gamla repriser som går. Allt som man kan tänka sig att se går ju på natten…

Jag ska berätta för er att Dalahavens.se börjar ta form också. Ni får gärna göra ett besök där. Jag ska väl så småningom försöka att blogga där också.

Ha det bra nu!

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)