Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

torsdag 9 september 2010

Ja, då har vi varit på röntgenavdelningen på CSK idag. Det var intressant, kanske något jag skulle kunna tänka mig att arbeta med. Vi fick dock inte se några maskiner, men det berodde på att det var så mycket patienter överallt så det hade liksom inte gett oss så mycket ändå. Vi får ju ändå inte vara med när någon ska röntgas.

När jag ändå körde hem från Kristianstad passade jag på att köra inom Ekohallen, där hittade jag finfina presenter till Malin. Kan ju inte lägga upp det här, för Miss Sherlock skulle ju såklart hitta det då… :P

Fikade hemma hos mamma när jag ändå hämtade Skorpan. Sen åkte jag hem och fyllde i min nyinköpta almanacka. Har varit och hämtat gubben på jobbet och han tar sig en lur nu, ska väcka honom om en halvtimme sisådär.

Sen blir det väl att spela lite minecraft ikväll med gubben, Fjutt och bror

Imorgon är det en ledig dag till, då ska jag passa på att städa. Jag tänkte gå upp tidigt och göra det så att jag kan ta det lugnt på eftermiddagen.

Nu ska jag dricka kaffe och spela Yatzy på Facebook!

3 kommentar:

Nilla sa...

En trevlig fikastund blev det här för mig, älskar Dig gumman<3<3<3
Kram<3<3<3<3

Anonym sa...

Men då Watson, du är ju lika hemlig som Chrille...Jag kunde ju låtit bli att läsa vad du köpt. :P

Nettan sa...

Tror nog att du hade varit för nyfiken för att låta bli att läsa... :P

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)