Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 24 november 2010
Idag fick vi skrapa rutorna och vi var glada att vi för en gångs skull hade lagt på vinterdäcken i tid. Jag avskyr att köra när det är hal men bara man kör försiktigt så går det ju bra. Jag är ett riktigt irritationsmoment på vägarna, det märktes idag. Bilarna bakom mig var lite smått irriterade på mina snigelfasoner. Men va fan, jag kommer hellre sent än inte alls.

På kvällspostens löpsedel sttår det "Väderdramat i Blekinge inatt". Väderdrama? Det vete katten om jag kallar det. Det ligger väl ca 2 mm snö på backen och det har slutat snöa.

Nu har jag ätit frukost på skolan, en tallrik havregrynsgröt med linfrö, äppelmos och mjölk, till det en halv fralla med leverpastej och på den andra halvan tog jag skinka med keso. Det satt precis där det skulle. Till lunsch är det ju äcklig fisk och det kan jag leva utan.

Heja Malin! Du kommer klara det! Nu ska jag upp till dig och se om du har klarat det. :)

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)