Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 4 juli 2011

Lovade gubben att maten skulle vara klar när han kom från jobbet, han är snart hemma och jag har inte bara börjat. :P Men jag väntar till lite senare och hoppas att den värsta huvudvärken lagt sig. Kommer säkert få ett migränanfall. :( Bara det inte kommer imorgon när vi ska kika på huset och bara det inte kommer på lördag när lilla Ellie ska döpas.

Jag har i alla fall tagit en kopp kaffe och en macka nu i förhoppning om att det var det som behövdes för huvudvärken.

Jag mailade synoptik igår om deras superbraiga putsmedel som man fick med när man köpte glasögonen, jag har provat det som man fick med från LensWay men det var inte hälften så bra. Men det putsmedlet från synoptik gick i alla fall att köpa, en liten flaska kostade 25 och en stor kostade 35, så jag ska in till Karlshamn någon dag och köpa mig en-två, kanske tre stora flaskor… :D

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)