Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

torsdag 23 april 2009

Ja nu ska jag försöka utöka med fler besökare och fler kommentarer. Jag ska försöka att skriva min blogg på både svenska och engelska. Även om min engelska inte alls är bra så hoppas jag att jag gör mig förstådd.
Jag ska prova ett tag för att se om det är så att det hjälper. Vi lever ju i teknikens värld, där alla kan hitta min blogg.

Idag var min gubbe antagligen på polisstationen och hämtade ut sitt pass. På måndag åker han till Tyskland på affärsresa. Då blir jag ensam hemma men jag har ju en underbar granne att gå in till och prata med.

Idag ska jag tappa upp ett bad, ska bli skönt att slappna av i ett varmt bad.

Ha en trevlig dag alla bloggläsare

Now, I will try expand with more visitors and more comments. I’m gonna try write my blog in both English and Swedish. Although my English is not at all well, I hope that I make myself understood.
I will try for a while to see if it helps. We live after all in a technology world, where everyone can find my blog.

Today was my man probably at the police station and got ahold of his passport. On Monday he goes to Germany on a business trip. Then I am alone at home but I have a wonderful neighbor to go in to talk to.

Today, I will pour a bath, it will be nice to relax in a warm bath.

Have a nice day all blog readers

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)