Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 1 november 2010

Idag firar jag och gubben 6 år tillsammans. Rött hjärta
Tänka sig att det är (lite mer än) 6 år sedan jag stod och väntade på dig på tågstationen i Kristianstad. Nervös, men med fjärilar i magen. När du sen kom så sa det inte bara klick utan snarare kaboom. ;)
Sen åkte vi på fest, en fest som spårade ur på alla tänkbara sätt. Men vi hade ju nyss funnit varandra, så vi var ju lyckliga ändå.
Jag har aldrig mött en människa som jag trivs så bra tillsammans med och som står ut med mig som du gör… Det är inte lätt, att stå ut med mig menar jag, jag har haft många knasiga idéer för mig, men du har alltid stått vid min sida oavsett vad jag hittar på…

Du är den enda som sett mig spy på fyllan, men det gjorde ingenting för du brydde dig inte, du var bara fascinerad över hur mycket alkohol jag faktiskt lyckades få i mig…

Du lyckades till och med bli pappa på köpet, till den underbara Skorpan. Jag är lycklig att du älskar henne lika mycket som jag gör.
Jag är lycklig över vår egen lilla familj, du, jag, Skorpan, Sally och Plutt. Rött hjärta

Men som pappa sa, vi har 24 år kvar på det 30-åriga kriget… ;)

••• Vi •••-2

Första gången du var nere på besök.
Innan den hemska festen vi åkte till!

Namnlöst-2

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)