Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

lördag 12 mars 2011

Ikväll blir det tacokväll och melodifestival i Gammalstorp. Jag har lagt upp alla final-låtarna på spotify och lyssnat lite. Jag tänkte lägga dem i den ordningen som jag gillar dem. Egentligen vill jag att Playtones vinner för att den är så annorlunda från allt som varit innan. Men favoriten är nog ändå “Leaving Home” med Nicke Borg, den är så bra. Fast sen om det är en melodifestival-låt, det vet jag inte…

Här är min lista i alla fall.

  • Leaving Home – Nicke Borg
  • The King – The Playtones
  • Oh My God – The Moniker
  • I’m In Love – Sanna Nielsen
  • Popular – Eric Saade
  • E Det Fel På Mig – Linda Bengtzing
  • 7 Days And 7 Nights - Brolle
  • In The Club – Danny Saucedo
  • Spring För Livet – Sara Varga
  • Me And My Drum – Swingfly

Nu har jag druckit lite kaffe och funderar på att ta på mig mina mjukisbyxor och gå ut och borsta Skorpan.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)