Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

söndag 17 juli 2011

På onsdag ska vi in till banken. Men det verkade inte speciellt lovande… :( Känns lite trist..

Nu behöver jag verkligen ett jobb, och jag har lagt ut lite krokar här och där. På ställen där jag kanske inte hade tänkt mig att jobba, där det kanske inte ens blir roligt att jobba, men jag behöver verkligen ett jobb nu.

Det är i alla fall 4 ställen som jag inte egentligen vill jobba på men men, sen 1 ställe där jag faktiskt kan tänka mig att jobba, i alla fall 1 år eller så. Men det enda problemet är att om det skulle bli något där så blir det nog bara 50%, men det skulle räcka ändå, för att vi ska få ett lån till huset.

Sen ska jag söka ett jobb som uska i Kristianstad. Men deras sida som man ska söka på har något fel så varje gång jag försöker skicka in min ansökan så får jag upp ett felmeddelande. Men jag har mailat en person om detta och frågade då om jag kunde skicka mitt CV och personliga brev till henne direkt.

Nu vill jag bara ha ett jobb.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)