Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 4 juli 2011

Shit vad jag längtar tills imorgon när vi ska kolla på huset… Vi har tittat på hus innan, men jag har aldrig varit så entusiastisk som jag är nu… Kanske beror det på att priset ligger rätt till för vår ekonomi eller för att, ja jag vet inte riktigt… De trevliga grannarna kanske ;)

Fick migrän idag, trodde att det var åskväder-huvudvärk jag hade men det var tydligen en migrän som låg och lurade… :( Men jag ger mig inte så lätt, jag har tagit alvedon, jag har diskat, håller på med maten som jag lovat gubben och sen håller jag på med tvätten också… Mitt huvud ska inte jävlas med mig, då ska det få se på andra bullar… ;) Visst kanske man ska vila när man har migrän, men vissa saker måste man ju bara göra ändå… Jag står ju på benen än, så, så farligt kan det ju inte vara…

Nästa helg ska vi kanske hälsa på ett par som vi inte varit hos tidigare, grilla och lite sånt skoj.. Kul..

Sen måste vi ju hitta på något med underbara Marie också, där ska vi ju dricka Sweden Rock vin och sova över i en stuga på tomten…

Sen underbara Malin, ja henne måste vi också hälsa på någon helg…

Det är mycket nu.. Men det är härligt att veta att man har så många fina vänner…

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)