Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

söndag 3 juli 2011

Igår hade vi en trevlig kväll hos Pelle och Ilona. Om vi köper huset är det de grannar vi kommer att få, känns skönt att veta. Alltid lite osäkert när man flyttar till ett nytt ställe hur grannarna är.

Tvätta skulle jag göra idag, men när jag kom ner så hade polackerna bokat upp hela dagen i tvättstugan, de tvättade hela förra helgen också, fredag, lördag och söndag. När fan ska man då hinna tvätta? Dessutom har de inte varit nere ännu och börjat tvätta, men i det här huset får man inte lov att börja använda tvättstugan även om de som har bokat inte tvättar… Idiotiskt…

Jag är hemma själv idag, för gubben är med Pelle på en golftävling, han skulle vara caddy åt Pelle…

Så nu ska jag snart sätta igång och dammsuga och torka golven, jag orkar inte damma så det ger jag fan i.

Jag funderar på en ny bloggdesign, eller kanske ett nytt bloggställe?! Ja ja, vi får se…

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)