Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 13 september 2011

Reklam har funnits i århundraden, men folk måste vara bra dumma om de går på all reklam som finns… Idag spelade jag på King.com, och om man inte har betalat för sitt konto där så får man se reklam innan man börjar spela. Ibland är det en filmsnutt med den där hemska hollywood-frun som jag bara avskyr, men idag var det en stillbild som reklam…
Sveriges sista 5-kronorssedel!

5
Åhh fy fan, är det den sista?!
Då måste jag ju bara ha den!!!

Men vänta nu ett tag… Tror ni verkligen på att det är den sista? Skulle de då sälja den för 5 kr?

Är folk så dumma så att de går på alla säljtrick?!

Visst kan jag ibland förundras över hur bra saker låter på t.ex TVshop eller tvins. Men inte ringer jag och beställer allt jag tycker låter bra, för jag vet att det inte är hälften så bra som de försöker få fram.

Vi har köpt Tvins H2O dammsugare och den är bra, men inte så bra som de visar på TV, utan så bra som alla nya dammsugare är när man köper dom. Jag vill köpa deras H2O mopp också, men jag vet ju att den inte trollar bort smutsen, utan att jag måste städa själv även om jag köper den…

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)