Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 21 september 2011

Igår var jag och skrev in mig på vikarielistan, så nu hoppas jag på att de ringer så att jag får lite jobb.
Jag sökte även lite jobb som personlig assistent i måndags, och idag fick jag ett samtal från en brukare som ville träffa mig imorgon. Så imorgon ska jag på en arbetsintervju. Hoppas jag får jobbet, det var en tjänst på 90% och det behöver vi verkligen ha nu…

Kan detta ha med att göra att jag inte oroat mig så mycket för hur det hela ska sluta?! Denna månaden får jag lön för sommarjobbet, men sen är det slut, jag ska träffa en tant på arbetsförmedlingen den 11/10 men jag vet inte om jag kommer att få några pengar därifrån, men jag har ändå inte sprungit runt och oroat mig, hur det än går så löser det sig på något sätt.

Ska åka och handla lite ikväll, visserligen har vi inte direkt några pengar att handla för, men det får vi lösa, vi måste ju ha lite mat. Inte för att ni är intresserade men här är vår inköpslista:

  • Potatis
  • Citronmajonäs
  • Bröd
  • Mjölk
  • 3 dl grädde
  • Schnitzlar
  • Panerad fisk

Det ska förhoppningsvis pengarna räcka till…

 

Igår hade tre ringt min mobil, undrans vad de vill, våra abonnemang håller på att gå ut så de vill väl att vi ska förnya. Då får de jävlar ha ett bra erbjudande med, för annars byter vi…
Jag vill egentligen inte byta, men har kollat och om man ska ha en ny mobil med abonnemang så är de dyrare än många andra operatörer. Sen tycker man att de skulle vilja ha kvar folk som kunder och ge bra erbjudande, men det gör det inte…

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)