Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 9 augusti 2010

Idag är jag hemma på grund av min hemska mensvärk. Jag sitter och filar lite på en utvärdering till enhetschefen på mitt sommarjobb. Vi får se vad det blir med det. Det är svårt att skriva sådant. Man vill inte att någon tar illa vid sig när man skriver så som man tycker man har uppfattat olika situationer. Men det är ju så jag har uppfattat det, det betyder inte att det är rätt eller fel…

Jag har i alla fall diskat idag, mycket mer har jag inte orkat med. Gubben kommer hem om lite mer än en timme och då ska han byta luftfilter på min bil, för att se om den går bättre sen.

Eftersom jag är hemma så kunde gubben ha min bil idag, lillebror har gubbens bil eftersom han börjar jättetidigt. Hans bil är ett skrotningsobjekt nu, kamremmen gick av och nu är även denna toppen paj. Så vi får se hur vi ska göra. Han får låna vår bil denna veckan, som jag har sagt innan, det löser sig. Men sen när han får sin första lön så ska han kolla på en ny bil. Hoppas nu han köper en riktig VOLVO… ;)

Quod scripsi scripsi

"Vad jag har skrivit, det har jag skrivit" (Pontius Pilatus)

 

 Skorpan

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)