Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 4 februari 2009

Det är ju tur att man inte har bråttom med att få sitt arbetsgivarintyg för det verkar inte vara prioritet nummer ett på företaget där jag jobbade innan. Dessutom är det nästan alltid fel på dom när man får dom. Blir faktiskt lite trött på att ringa kärringen som har hand om det varje gång. För det första låter hon som om det är jag som har gjort fel, och för det andra så smaskar hon på sitt jävla tuggummi i luren. Inte riktigt seriöst tycker jag.

Fick ju ringa henne för några månader sedan när det blev fel på gubbens intyg. Till slut fick han rätt papper i alla fall. Men nu när jag ringde så verkade hon ha helt fel uppgifter så imorgon blir det till att leta upp mitt anställningsavtal så att jag kan köra upp det i ansiktet på dom. Åhh vad trött jag blir att ett relativt stort företag inte kan anställa folk som inte är antingen helt okunniga med vad de ska göra eller folk som helt enkelt är otrevliga.

2 kommentar:

Anonym sa...

kan väll inte vara så svårt att fixa tyckerman.Är ju inte speciellt roligt o behöva tjata..
Svärmor

Nettan sa...

Det är fruktansvärt irreterande när ingenting blir rätt...

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)