Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

lördag 7 februari 2009

Jag har nu börjat svara på kommentarer som ni skrivit till mig. Så läs kommentarerna så ser ni vad jag svarat. :)

Ska bara berätta att det inte bara är arbetsgivarintyget som blir rätt på det där förbannade stället. Idag fick vi kontrolluppgifter och jag tänkte inte så mycket på det och la dom åt sidan. Sen ringde mamma och bad mig kolla ifall det stämde på dom för det gjorde tydligen inte det på lillebrors papper. Jag tittade på mitt och jag hade tjänat ungefär 8700 under år 2008 och de hade dragit ungefär 1100 i skatt. Sen tittade jag på gubbens papper och han hade tjänat mer än mig men ändå hade de dragit mindre skatt på honom. Det kan ju bara inte stämma. Så jag slog en signal till dom för att begära alla våra lönespecifikationer under 2008, men det var tydligen bara en som kunde skriva ut som och det är kärringen som jag helst inte vill prata med. Men jag får ringa henne på måndag så för det var ju fel på arbetsgivarintyget igen som jag hade bett henne ändra på. Jag önskar jag slapp ringa för jag avskyr henne verkligen.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)