Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 10 februari 2009

Jaha då har man blivit utmanad av mamma. Utmaningen lyder så här:
Gå in i mappen "mina bilder"'. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
Visa bilden i bloggen och skriv något om den!!”

Jag var lite osäker på om jag ens hade 6 mappar i mina bilder, det hade jag innan men efter att ha bytt dator har jag inte lagt över alla bilderna. Men efter att ha slängt ett öga i mappen mina bilder insåg jag att jag visst hade 6 mappar men i den sjätte mappen låg det bara tre bilder så därför tar jag den, alltså den tredje bilden.

Denna bilden blev det

sunshine
Detta är en av Sallys och Zlatans bebisar. De fick fem små pojkar den 27 maj 2008

Så nu är det dags att skicka utmaningen vidare till några andra. Jag skickar denna utmaning till:

Malin på bloggen Tramptass

Maria på bloggen Bijeda

Emelie på bloggen Semlesara

Lotta på bloggen ♥ Fyra årstider ♥

2 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej...
Malin är en rätt trist person som aldrig svarar på varken utmaningar eller kjedjebrev/majl...trodde du visste det...Nettan-gumman.
*stor kram i allafall*

Nettan sa...

Inte trodde jag att du var så trist ;) Men men vi får väl hoppas att någon annan tar sig an min utmaning. :)

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)