Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 7 juni 2006
Just nu i skrivande stund sitter jag och jobbar på med hemsidan. Till Sölvesborgs handikappidrott. Jag hoppas verkligen att jag får mitt VG i webbdesignen. Jag har VG i nästan alla andra datakurser jag läst.

Idag börjar rocken, och jag funderar på om man ska åka ner dit och titta om det finns något att se. Jag tänker ju inte gå in på festivalområdet men kanske man kan hitta nått fint på marknadsstånden som står där. Det är så kul att bara åka dit och studera folk. Det finns så mycket udda människor och det tycker jag är kul, för varför ska man vara som alla andra.

Jag har förresten börjat på en så kallad självbiografi, som handlar om mitt liv. Den börjar då jag gick i småskolan och inte alltid hade det så lätt. Får se om det blir något av den, men den ska i alla fall heta "Mitt liv rakt upp och ner".

Jag har nästan precis kommit hem, känns som ett under att jag är hemma. Fy vad vägarna här ute på landet ser ut. De lagar inte dom förens de verkligen måste. Bussen har hoppat och skakat hela vägen. Fy vilket äventyr. Saken blir ju inte bättre av att hela vägen ser ut som en enda stor bergochdalbana. Jag behöver inte åka till Liseberg, utan här räcker det med att ta bussen från skolan och hem.

Nej nu ska jag ta och fortsätta med att göra hemsida.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)