Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

söndag 11 juni 2006
Idag är det så varmt att man inte orkar göra något vidare. Jag är så trött hela tiden. Det är inte alls kul. Jag skulle diska och städa idag också men det blev inte så för det är så fruktansvärt varmt. Jag orkar knappt vara.

Vi hade jättekul igår. Det var roligt att gå runt festivalområdet och se alla fulla och konstiga människor. Det finns många skumma typer. ;) Jag hittade en snygg ring men hade inte några pengar på mig så tyvärr blev det ingen ring. Vi köpte ju halsband i torsdags när vi var där. Jag köpte ett med tors hammare och gubben köpte en med en skorpion på. Det var riktigt snyggt hans halsband, blev nästan lite avundsjuk på det. Ångrade mig nästan att jag inte köpte ett sånt istället. Fast jag ville ju ha ett med tors hammare på.

Idag ska vi åka ner till Netto och handla. Vi ska köpa en köksmaskin om den finns kvar, den fanns i reklamen så vi får väl se.

När jag kommer hem ska jag försöka att städa lite. Eller så tar jag en vattenflaska och går ut i solen och försöker få lite färg. :) Jag måste ta och skriva brev till min brevvän också. Undrar varför jag inte fått svar från min brevvän från Zambia. Kanske får ta och skriva ett brev till henne också.

Nää nu ska jag ta och försöka få gubben att slita sig från datorn ;)

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)