Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 9 juni 2006
Idag har det varit grymt varmt. Satt typ två sekunder i solen och det bränner som tusan på armarna. Men det är ändå så himla skönt nu när man vet att man kan gå ut med kaffekoppen och sätta sig i solen. Fruktansvärt underbart. Har ju inte så långt till skogen heller så man kan smita in där och sitta i sina egna tankar utan att någon stör. Avskyr att ha folk runt omkring mig hela tiden.




Jag har varit på arbetsförmedlingen idag, inte för att det gav mig så mycket. Dom svarade knappt på de frågor vi ställde. Men ändå så är man tvingad att gå dit. Värsta skrämselpropagandan man får i brevlådan. Om du inte kan komma så hör av dig annars får du ingen a-kassa. *isch* Jag träffade Liza på af också så vi gick ner och fikade efter att vi suttit och lyssnat på en massa bulls*it. Jag ville bara ha en cola att kyla ner mig med. Den satt inte helt fel om man säger så.




Vi var på rocken iår och jag fick nog i mig några öl för mycket. Inte nog med det så drack jag rom och cola också, och hemma hos mamma och pappa bjöd mamma på vin så jag blandade allt man inte ska blanda. *isch* Det var inte alls kul idag, jag som aldrig brukar dricka heller. Nu vet jag i alla fall att huvudet sitter där det ska, det kändes vill jag lova.




Idag har vi varit nere och ätit hos Mr MP på hans jobb.. Det var jättegott, men fy vad mycket han hade att göra där nere. Han slutar om en timme ungefär så när han kommer hem ska maten vara klar för han måste gå och lägga sig direkt. Han börjar jobba imorrn kl 6 igen. Kan inte vara kul att stiga upp imorrn. Men jag älskar honom min underbara Mr MP. Så jag får väl snart börja på att göra mat till honom. Ett råd på vägen, ta det lugnt med drickat :P

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)