Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 16 oktober 2007
Nej jag mår inget vidare just nu. Jag har tantbesök och har riktigt ont i magen. Jag hade bara en ipren med mig idag och den börjar sluta verka nu. Så nu vet jag inte om jag orkar vara kvar på jobbet så länge. Jag låg i vilorummet en sväng innan och det var skönt förrutom att det sprang folk där hela tiden. Hela tiden var kanske att ta i lite, två personer kom nästan precis efter varandra och störtade in, den ena blev livrädd för att hon inte trodde det skulle vara någon där.

Sitter och kladdar på min tidrapport. Chefen får mycket att läsa när han ska sortera in dom. Jag har så ont så att jag helst inte vill ringa, så därför sitter jag och kladdar lite. Sak gå bort och hämta en lapp och önska tider till nästa vecka. Så att vi får jobba.
Jag sa till gubben att jag kanske är hemma imorgon om jag mår så dåligt som jag gör idag. Men då sa han att det kanske var dumt om chefen är här imorgon. Med tanke på att jag väntar på ett viktigt möte med honom. Men jag ska väl inte behöva sitta här och vänta på honom. Det är ju ingen som vet om han kommer eller inte.

När jag kommer hem ska jag försöka lägga över bilder till datorn från mobilen. Ska mnämligen försöka att uppdatera min bildblogg. För jag har lite roliga bilder som vi tog igår. Vi skulle stanna vid hemköp och handla lite på vägen hem från jobbet. Då det inte fanns några parkeringar så ställde vi en bit bort, men då kommer det en poklisbil och ställer sig på lastzonen som finns utanför affären. Tycker att sånt ser fel ut. Om det nu hade varit så att det hade varit vi som hade ställt oss där så hade vi säkert fått böter när han kom. Men han får tydligen stå där när han ska in och handla. Men men, jag fick bilder på det. Funderar på att skicka det till aftonbladet. Sånt lär väl de gilla.

Jag måste även säkerhetskopiera alla bilderna på datorn så att inget händer dem. Inte roligt om det händer.

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)